Tack Emma Lindkvist!

Nu har jag världens finaste lägenhet, Gav Emma mitt kort och min hemma nyckel, sen flyttade jag till syrran två dagar, och när jag kom hem igen så är hela lägenheten omgjord! så otroligt jävla nöjd! Tack tack tack!
.
 
 
 
...............................................................................................................
 
 
 
 

Postat av: mellan syrran

Så jävla fint har du fått de nu.. Emma sjukt duktig är du :) du får komma hem till mig nån dag:)

2012-08-04 @ 18:36:19
Postat av: mellan syrran

Så jävla fint har du fått de nu.. Emma sjukt duktig är du :) du får komma hem till mig nån dag:)

2012-08-04 @ 18:36:28
Postat av: Emelie | M o d e & V a r d a g

va fint du har fått de! Jätte mysigt :)

2012-08-04 @ 20:34:00
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0