..-

"Nu öppnar vi en bira, snart skriker vi könsord och kastar ölburkar på plan!"
 
Igår va en galen dag! Åkte å kollade match, fotboll, grönrandiga - babulon. Förstod inte riktigt vilka som vann, men de va intressant ändå! Vidare till Salong Adam, drog trollorna över huvet och sen vidare till bishop, mötte upp Nya Zeeland gänget å sen vidare till Strike, efter att jag vunnit hela skiten så drog vi vidare till pitchers, där det hinkades ännu mera bira, blev även ett frieri, då jag nu heter Karin Hopton! Ännu mera bira sen vidare till bill o bo som va slut station för natten! Milla bröt foten sen vare ba me bussen hem! tack för en toppen kväll!
 
...Och idag har jag haft en underbar morgon!
 


Postat av: Anonym

Tror du "tanten" bakom tänker: Jävla snorungar å vara dryga.. hahah

2012-09-11 @ 23:56:07
Postat av: milla

va från mig :)

2012-09-11 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0